Julafton

Vi kom till San Francisco, firade jul på ett väldigt mysigt hostel. Jag lade våra presenter under den gemensamma granen. Det var varsitt paket från Sams mamma och ett från mina föräldrar.



Sen åt vi middag som man måste innan klappöppningen. Lax och potatis. Väldigt gott och skönt att slippa alla skinkor och köttbullar. OCh så presentöppning!



Av mamma och pappa fick jag bland annat en nyckelring i form av en femtioöring. Av Sams mamma fick jag en pin med en kiwi och en tröja med Nya Zeelands nationalsång i form av Nya Zeeland och texten "I call New Zealand home". May the best parents win the fight.

Amerikanska juldagen firades med en promenad till stranden och lite klippklättring.



Vidare till underbara San Francisco som jag redan har berättat om.



San Francisco var kul. Väldigt kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0