White Christmas...?

Nu är det bråda dagar. Måste packa ihop allt jag äger innan klockan sju imorgon bitti då Chris och Jules kommer och hämtar upp oss för juläventyr. Först bär det av mot San Francisco där vi planerar att fira jul i en närbelägen nationalpark. Sen blir det city life och så Yosemite National Park och SNÖ i ett par dagar.

Jag är förberedd. Köpte just en Steve Madden-dunjacka för fem dollar. Dock får jag gå i gympaskor eftersom jag är för snål för att köpa ett par vinterskor som endast ska användas i tre dagar. Vi ska bo i "non heated tent cabins" i Yosemite vilket jag misstänker kan bli lite småkallt. Jaja, man är ju viking. Nu - tillbaka till packningen. Vi ses i San Francisco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0