This is how experimental I can be

Jag tyckte att kursen Kreativt skrivande var flummig. Det var innan jag hade läst Experimental writing. Klassen har, som jag tidigare berättat, fungerat som någon typ av gruppterapi. Folk gråter, pratar sex, skriver dikter till varandra, filmar sina äkta män när de pratar om sin Aspbergers, talar ut om sina värsta rädslor och så vidare. Vi har gått runt campus med glowsticks och försökt undvika hundar samtidigt som vi jagat efter ledtrådar, vi har ätit brownies, sett på en film om museét för omöjliga saker och lekt apokalyps. Men det har inte bara varit flum. Det har också varit den i särklass mest utmanande kurs jag någonsin har tagit; jag har fått slita som ett djur, men jäklar vad jag har lärt mig.

Så här såg prototypen till mitt slutprojekt ut:


Slutversionen blev en ännu mer avancerad kreation som bestod av bland annat skruvar, muttrar, en bortbänd minutvisare och symboler i silver. Det är vad jag kallar Experimental writing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0