OB in my heart

Ett kapitel har nått sitt slut. På tisdag flyttar jag från Ocean Beach, min ljuva hemvist de senaste tre och en halv månaderna. Jag kommer att sakna strandpromenader, den helekologiska affären, leenden och skateboards, solnedgångarna från taket, frukostar på pation, middagar på heltäckningsmattan, weedlukt, havsluft, knäppgökar till grannar och tyskar till grannar. Jag kommer inte att sakna den totala avsaknaden av privatliv som uppstår när man bor i ett vardagsrum i en pytteliten lägenhet.



Vart ska jag då flytta? I någon vecka kommer jag att bo i Sams hus, bland rockringar, bongos och DJ-bås. Sen bär det av på en liten Kalifornisk upptäcksfärd; Yosemite National Park, San Francisco och LA. På det följer en liten föräldravecka i San Diego och efter det bär det iväg på det stora äventyret: Mexico, Centralamerika och Kuba. Where ever I lay my hoodie and my computer, that's my home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0